درباره اطلس پمپ تبریز

     صنایع پمپ سازی اطلس در سال 1374 هجری شمسی با هدف تولید انواع پمپ های فشار قوی گریز از مرکز گل کش و پمپ های سفارش خاص برای مصارف شهری ، کشاورزی و صنعتی تاسیس شده است . این مجموعه تولیدی از ابتدای فعالیت ، با استفاده از تکنولوژی مهندسی معکوس از تولیدات شرکت المان انواع محصولات خود را تولید نموده و با نهادینه شدن تولید ، با کیفیت و ارزان پمپ ، سعی در جلب رضایت مشتریان برآمد . صنایع پمپ سازی اطلس در شهرتاریخی و صنعتی تبریز در کارگاهی کوچک با مساحت 60 متر تاسیس شده بود و با اتکا به دانش فنی و کسب اطلاعات از تکنولوژی های بروز صنعتی توانسته است ، قطعات و پمپ های با کیفیت و با طول عمر بالا و باقیمت مناسب روز به مصرف کنندگان عرضه نماید .

    اکنون فعالیت این واحد تولیدی در شهرک صنعتی تخصصی صنایع ساختمانی با بیش از 26000 متر زیربنا ادامه دارد و با اهداف : تولید کالای با کیفیت و ارزان و با سعی در کسب رضایت مشتریان مشغول به کار میباشد.

    مواد خام اولیه شرکت از تولیدات داخل میباشد که در بهترین کارخانه های ریخته گری با تکنولوزی روز دنیا آماد می شود.

    این مجموعه با در اختیار داشتن تکنولوژی به روز ماشینکاری قطعات ، در زمینه ماشین آلات تمام اتوماتیک موفق به تولید دقیق ترین و با کیفیت ترین قطعات پمپ و نهایتآ مونتاژ محصولاتی که از نظر دقت و کیفیت در بالا ترین سطح محصولات تولید شده در داخل کشور قرار دارد . صنایع پمپ سازی اطلس دارای زیر مجموعه هایی شامل 8 کارکاه بزرگ و کوچک در سطح استان می باشد ، که این امر باعث اشتغال زائی در سطح استان بوده وجزو واحد های نمونه استانی میباشد.

    صنایع پمپ سازی اطلس از سال 1390 جزو کارخانه های تایید شده در سازمان جهادکشاورزی بوده . استقبال بی نظیر و توجه فوق العاده خریداران به محصولات صنایع پمپ سازی اطلس نمایانگر رشد دائمی ، استمرار کیفیت ، پایبندی ، توانایی ، حسن شهرت این شرکت می باشد . ما بر این باوریم که رضایت و اطمینان خاطر مشتریان ، دستاورد گرانقدری است که تنها با همراهی و پشتیبانی از مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به آنان از مرحل تصمیم گیری و انتخاب محصول مورد نظر تا نصب و بهره برداری محقق می گردد.

    ماحصل سالیان سال تجربه در این صنعت و توجه به انتظارات مشتریان منجر به گسترش و تولید و عرضه محصولات جدید گردیده است .